chunka ubrana w kimono stojaca pod parasolem

Podbij światowe rynki!

PARP ogłasza nabór dla MŚP na EXPO 2025 w Japonii i na rynki azjatyckie.

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) ogłasza start naboru w ramach działania „Promocja marki innowacyjnych MŚP” w związku z udziałem Polski w Wystawie Światowej EXPO 2025 w Osace, Kansai w Japonii. Celem działania jest wsparcie promowania marek produktowych polskich przedsiębiorstw nie tylko w Japonii, ale i na rynkach azjatyckich.

Wnioski można składać już od 23 lipca do 26 wrzesnia br., a budżet na ten cel to aż 25 mln zł!

Inicjatywa jest skierowana do polskich przedsiębiorstw mających znaczący potencjał eksportowy na rynkach międzynarodowych. Mowa tu zarówno o samej Japonii, jak i innych krajach Azji Południowo-Wschodniej (Korea Południowa, wybrane państwa Stowarzyszenia Narodów Azji Południowo-Wschodniej ASEAN: Filipiny, Indonezja, Malezja, Singapur, Tajlandia, Brunei, Wietnam, Laos, Kambodża).

Wsparcie uzyskają projekty przedsiębiorców, którzy przewidują udział w wydarzeniach targowych i konferencyjnych określonych w Programie promocji o charakterze ogólnym w związku z udziałem Polski w Światowej Wystawie EXPO 2025 w Osace, Kansai. Program opracowano w ramach działania 2.26 Umiędzynarodowienie MŚP – Brand HUB programu Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027. Więcej informacji o wskazanym powyżej programie znajduje się na stronie: https://www.gov.pl/web/rozwoj-technologia/program-promocji-expo-2025.

Otrzymane dofinansowanie można przeznaczyć na:

  • udział wnioskodawcy w charakterze wystawcy w  wydarzeniach targowych wskazanych w Programie promocji;
  • wyjazdowe misje gospodarcze w celu odbycia spotkań z potencjalnymi kontrahentami, połączone z udziałem wnioskodawcy w wydarzeniach targowych w charakterze zwiedzającego lub seminariach/konferencjach branżowych w czasie trwania misji odbywających się na rynkach docelowych wskazanych w Programie promocji;
  • kampanie promocyjne ukierunkowane na rynki docelowe wskazane w Programie promocji;
  • misję wyjazdową na Polsko-Japońskie Forum Eksportowe (20.05.2025 r.);
  • misję wyjazdową na Polsko-Japońskie Forum Inwestycyjne (30.09.2025 r.)

Wymagania:

Aby wziąć udział w naborze „Promocja marki innowacyjnych MŚP” na rynki azjatyckie, firmy muszą spełniać m. in. kryteria:

  • Wysokość przychodów: Wnioskodawca musi wykazać przychody netto ze sprzedaży produktów na eksport w wysokości co najmniej 20% przychodów netto ze sprzedaży towarów i usług;
  • Rodzaj przedsiębiorstwa: Uczestnikami mogą być jedynie mikro, małe lub średnie przedsiębiorstwa (MŚP), zarejestrowane i prowadzące działalność na terenie Polski;
  • Nakłady na działalność B+R: Wnioskodawca ponosił nakłady na działalność badawczo-rozwojową lub wdrożył innowacje produktowe lub w procesach biznesowych w ciągu ostatnich trzech lat obrotowych przed złożeniem wniosku o dofinansowanie, co znajduje odzwierciedlenie w złożonym do GUS formularzu PNT-01, PNT-02 lub PNT-02u;
  • Zakres działań: Dofinansowanie może obejmować koszty działań promocyjnych, takich jak udział wnioskodawcy w charakterze wystawcy na wydarzeniach targowych wskazanych w Programie promocji.

Szczegóły dofinansowania znajdziesz tutaj

Żródło: PARP

Pozostałe

Informacja

Kolejny nabór w ramach „Ścieżki SMART”. Poznaj nowe wymagania i proces oceny

Więcej

Informacja

Kolejny nabór dla MŚP z sektora HoReCa

Więcej

Informacja

Dołącz do Zielonej Rewolucji: już dziś stań się częścią ekosystemu B2GreenHub!

Więcej

Informacja

Pierwsza wizyta studyjna w ramach projektu Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce 2.0

Więcej

Informacja

Zagrożenia dla sektora MŚP w erze cyfryzacji

Więcej

Informacja

Ukraińscy producenci - Twoja szansa na pozyskanie nowych dostawców!

Więcej

Informacja

Skorzystaj z bezpłatnego testu dojrzałości cyfrowej!

Więcej

Informacja

Promocja marki innowacyjnych MŚP - Expo 2025 Osaka, Kansai w Japonii!

Więcej

Informacja

Granty na Eurogranty - rozwijaj swoją firmę z projektami unijnymi

Więcej

Informacja

Standardy Obsługi Inwestora w Małopolsce 2.0. Za nami pierwsze spotkanie!

Więcej

Partnerzy

Marka

Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę cookies żeby dowiedzieć się więcej.

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą suwaków po prawej stronie.

Niezbędne
Nie Tak
Preferencyjne
Nie Tak
Analityczne
Nie Tak
Marketingowe
Nie Tak
Funkcjonalne
Nie Tak

...........

0%