Business in Małopolska

Centrum Business in Małopolska to wyjątkowa w skali Polski inicjatywa, której celem jest usprawnienie obsługi inwestora i eksportera oraz promocja gospodarcza regionu.

Centrum Business in Małopolska tworzą: samorząd regionalny – Województwo Małopolskie, instytucja rozwoju regionalnego – Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. i jedna z najważniejszych instytucji wspierających bezpośrednie inwestycje zagraniczne – Krakowski Park Technologiczny Sp. z o.o.

Eksperci w dziedzinie obsługi procesów inwestycyjnych, wdrażania projektów w zakresie rozwoju przedsiębiorczości oraz prowadzenia działań marketingowych na rynku krajowym oraz rynkach międzynarodowych realizują przedsięwzięcia ukierunkowane na wzmacnianie potencjału gospodarczego małopolskich firm i podnoszenie ich konkurencyjności.

Zobacz więcej

O rozwiązaniach e-commerce w działalności eksportowej opowie ekspert branży, Maciej Drzewiecki na specjalnie organizowanym spotkaniu informacyjnym dla firm 27 czerwca w Muzeum Lotnictwa w Krakowie.

Spotkanie rozpocznie się o 9.30, a organizowane jest w ramach projektu Power up your Business in Małopolska 2, jako część konferencji Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego pod hasłem „Ważne Sprawy Małopolskich Przedsiębiorców”.

Wśród tematów poruszanych na spotkaniu znajdą się m.in.

·         sektor e-commerce w Małopolsce, Polsce, Europie i w skali globalnej – trendy

·         zasady i metody prowadzenia działalności e-commerce

·         e-commerce jako główna lub uzupełniająca forma prowadzenia działalności handlowej

·         e-commerce w prowadzeniu i rozwijaniu działalności eksportowej

·         konkurencja i zagrożenia w ramach e-commerce w skali międzynarodowej

·         studium przypadku polskiej (małopolskiej) firmy realizującej działania e-commerce w ekspansji zagranicznej, z udziałem przedstawiciela omawianej firmy;

·         animacja i realizacja części poświęconej pytaniom ze strony uczestników

 

Spotkanie zaplanowane jest do godz. 15.30

Maciej Drzewiecki:

Doradzał m. in. Grupie Kapitałowej Neonet, Galerii Dominikańskiej, Grupie Selena (jeden z największych producentów piany poliuretanowej na świecie), czy też Grupie Impel ( lider w świadczeniu kompleksowych usług outsourcingowych dla przedsiębiorstw i instytucji).W wolnym czasie dzieli się wiedzą doświadczeniem.
Zrealizował ponad 2 000 godzin szkoleniowych dla małych, średnich i dużych przedsiębiorstw, głównie z obszaru nowoczesnego handlu w internecie (szkolił kadry m.in dla: KGHM, Primamoda, Credit Agricole, Concept AGD) prowadził zajęcia na Wyższej Szkole Handlowej na kierunku manager e-commerce, wykładał również na Politechnice Wrocławskiej i AGH w Krakowie.

Partnerzy

Małopolska Marr Krakowski Park Technologiczny