Granty rządowe

Granty rządowe

Twoja inwestycja będzie miała istotne znaczenia dla gospodarki w skali kraju? Skorzystaj z grantów rządowych dostępnych zarówno dla inwestycji produkcyjnych, jak i inwestycji w sektorze nowoczesnych usług biznesowych.

Granty rządowe realizowane są w ramach Programu wspierania inwestycji o istotnym znaczeniu dla gospodarki na lata 2011-2030. Dedykowane są dla nowych inwestycji w priorytetowych sektorach produkcyjnych (motoryzacja, biotechnologia, elektronika i AGD, aeronautyczny, rolno-spożywczy), w sektorze nowoczesnych usług dla biznesu oraz w zakresie działalności badawczo-rozwojowej.

Program zapewnia wsparcie początkowych inwestycji w dwóch kategoriach:

  • koszty tworzenia nowych miejsc pracy (grant na zatrudnienie) i
  • nowe koszty inwestycji (grant inwestycyjny).

Grant mogą otrzymać przedsiębiorstwa realizujące nowe projekty inwestycyjne takie jak:

  • utworzenie nowego zakładu
  • zwiększenie zdolności produkcyjnej
  • wprowadzenie nowych produktów
  • zmiana procesu produkcyjnego
  • nabycie aktywów należących do zakładu, który został zamknięty

Wsparcie udzielane jest w formie dotacji na podstawie umowy zawartej pomiędzy ministrem właściwym ds. gospodarki a inwestorem. Umowa określa warunki wypłaty dotacji, która jest wypłacana proporcjonalnie do stopnia wypełnienia zobowiązań inwestora.

Za przygotowanie dossier projektów inwestycyjnych odpowiada Polska Agencja Inwestycji i Handlu.

Dowiedz się więcej o grantach rządowych
texttextWięcej

Pozostałe

Współpraca z samorządem

Więcej

Wsparcie Centrum Business in Małopolska

Więcej

Tereny inwestycyjne

Więcej

Oferta biurowa

Więcej

Polska Strefa Inwestycji

Więcej

Ulgi podatkowe

Więcej

Fundusze Europejskie

Więcej

Partnerzy

Marka

Ta strona korzysta z plików cookies. Sprawdź naszą politykę cookies żeby dowiedzieć się więcej.

Możesz zaakceptować, dostosować lub odrzucić stosowanie wszystkich plików cookies. Szczegółowego wyboru dokonasz za pomocą suwaków po prawej stronie.

Niezbędne
Nie Tak
Preferencyjne
Nie Tak
Analityczne
Nie Tak
Marketingowe
Nie Tak
Funkcjonalne
Nie Tak

...........

0%