Polskie stoisko narodowe na targach ENEX w Japonii
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP) organizuje stoisko narodowe podczas targów ENEX w Japonii. Wydarzenie odbędzie się w dniach 29-31 stycznia 2025 r. w Tokio. Zachęcamy firmy z naszego województwa do skorzystania ze stoiska narodowego i prezentacji swojej oferty.
Tematyka targów
Targi ENEX są częścią kompleksowej wystawy prezentującej technologie w pięciu obszarach tematycznych: energooszczędności i dekarbonizacji (zarządzanie energią, ogniwa wodorowe/paliwowe, pojazdy elektryczne, akumulatory, IT, doradztwo energetyczne), energetyki rozproszonej, odnawialnych źródeł energii, a także zarządzania zasobami wodnymi i rozwoju technologii morskich. Więcej informacji na temat targów na stronie wydarzenia.
Warunki udziału
Korzystanie ze stoiska organizowanego przez PARP jest bezpłatne, ale uczestnicy we własnym zakresie pokrywają koszty udziału. Ze stoiska mogą korzystać polskie firmy, które:
- nie planują osobistego udziału, ale chcą zaprezentować na stoisku narodowym swoje materiały promocyjne (filmy, ulotki),
- będą na miejscu w charakterze zwiedzających,
- planują organizację własnego stoiska,
Firmom zainteresowanym promocją swojej oferty na polskim stoisku narodowym PARP umożliwia:
- skorzystanie ze stoiska w celu organizacji spotkań,
- prezentację materiałów informacyjno-promocyjnych (ulotki, foldery itp.),
- wyświetlanie filmów promocyjnych.
Wszystkich zainteresowanych skorzystaniem ze stoiska narodowego prosimy o wypełnienie formularza w terminie do 20 grudnia 2024 r.
Formularz zgłoszeniowy dostępny jest na stronie PARP.
Dodatkowe informacje
Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak odpowiednio przygotować się do udziału w targach lub zwiększyć efektywność udziału, zachęcamy do wysłuchania rozmowy z ekspertem przygotowanej przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości właśnie dla Was!
Nagranie z rozmowy jest dostępne w "Strefie Wiedzy" na stronie PARP.
Stoisko narodowe na ENEX 2025 zostanie zorganizowane w ramach Programu Promocji Sektora Zielonych technologii, realizowanego przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości w ramach projektu niekonkurencyjnego pn. „Umiędzynarodowienie MŚP – BRAND HUB” działanie 2.26 Programu „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027” (FENG).
Źródło: PARP