Zapraszamy na Innovation Mixer #2 w ramach inicjatywy „Connect & Scale up” PARP - poświęcony w całości otwartym innowacjom, podczas którego liderzy innowacji podzielą się doświadczeniem i dobrymi praktykami w obszarze Sprzedaży, Marketingu, Interakcji z Klientem. Wydarzenie jest realizowana przy udziale środków Funduszy Europejskich.
 
Temat przewodni spotkania: MIEJSCE INNOWACJI W SZEROKIM PROCESIE SPRZEDAŻY

PARP Connect & Scale up to przestrzeń, gdzie łączymy innowatorów (korporacje, duże firmy, startupy, przedstawicieli instytucji otoczenia biznesu i administracji publicznej) na wspólnych spotkaniach i warsztatach, których celem jest budowa efektywnego rynku innowacji.

Kiedy?
10/09/2020, 09:50

Gdzie?
Online - jesteś już we właściwym miejscu, kliknij Join Event (prawy górny róg strony) i zapisz się na ten event!

Agenda?
09:50 – 10:00 | Rejestracja uczestników (wirtualna poczekalnia)
10:00 – 10:10 | Intro: wprowadzenie do tematu spotkania
10:10 – 11:35 | Prelekcje eksperckie w obszarze MIEJSCA INNOWACJI W SZEROKIM PROCESIE SPRZEDAŻY
 
  1. Bartek Pucek, Country Digital Manager, IKEA Group || pucek.com
  2. Arnold Wierzejski, Dyrektor ds. Rozwoju Sprzedaży, Nokia
  3. Piotr Piasek, Vice President of the Board & Head of Strategy, Evenea
  4. Damian Kalista, Business Development Manager, Bolt w Polsce
  5. Kamil Parzuchowski, Head of Innovation Hub, Asseco Poland
 
11:35 - 11:50 | Podsumowanie spotkania
11:50 +| Moderowany networking

O czym?

Zaproszeni prelegenci spojrzą szeroko na temat "SALES" (również w kontekście "otwartych innowacji"). Bardzo szeroko. Pisząc "sprzedaż" myślimy o wszystkim co dzieje się pomiędzy pierwszym zainteresowaniem potencjalnego klienta - aż po moment, w którym lojalny nabywca zaczyna polecać nas innym. Sam nazwij wszystkie elementy, które są pomiędzy - właśnie o tym jest to spotkanie. Udział w nim pozwoli Ci odpowiedzieć na pytania:
  • Jak dzisiaj wygląda sprzedaż? Jak sprzedaż może wyglądać w przyszłości?  || Kryzys, technologia, potrzeby, trendy... na proces sprzedażowy patrzeć będziemy chcieli z wielu perspektyw, aby niczego nie przegapić, wzajemnie się inspirować, a jutro być jeszcze bliżej naszych klientów i jeszcze sprawniej adresować ich potrzeby.
  • Jak sprzedają korporacje? Jak sprzedają startupy? Kto sprzedaje lepiej? Czego jedni mogą uczyć się od drugich? || Przyjrzymy się także praktycznym działaniom. Żaden podmiot (nawet największy!) nie ma monopolu na wszechwiedzę i nieomylność. Każdy podmiot jeżeli chce trwać musi się efektywnie uczyć. To spotkanie jest do tego wyśmienitą okazją.
  • Jak korporacje mogą wykorzystać innowacyjny potencjał startupów do wzmacniania swoich procesów sprzedażowych? || Wierzymy w model open innovation. Jego przydatność udowadnialiśmy w wybranych branżach oraz w poprzek segmentów. Jesteśmy pewni, że korporacje mogą lepiej sprzedawać jeżeli zdobędą się na odwagę sięgania po startupy. Wspólnie sprawdzimy, w której części procesu sprzedaży startupy mają najwięcej do zrobienia.
  • Jak sprzedawać innowacje? Jak z nową ofertą docierać do innowatorów, wczesnych użytkowników... a później tak samo szybko do "wczesnej większości"? || Innowacje oraz adopcja innowacji zajmują nas w tym samym zakresie. Wierzymy, że wynalazek urasta do miana innowacji dopiero wtedy, gdy ktoś chce za niego zapłacić. W trakcie tego spotkania chcemy dowiedzieć się jak tworzyć chciane wynalazki oraz jak o ich atrakcyjności mówić szerokiemu gronu odbiorców.

Dla kogo?
  • Przedstawiciele korporacyjnych departamentów innowacji, a także technologii, rozwoju nowego biznesu, strategii, HR i sprzedaży
  • Przedstawiciele startupów, którzy myślą o współpracy z korporacjami lub chcą po prostu poszerzyć swoją wiedzę w obszarze otwartych innowacji
  • Przedstawiciele instytucji otoczenia biznesu i administracji publicznej, wspierający proces rozwoju innowacji
  • Osoby decyzyjne i specjaliści hubów innowacji, akceleratorów, instytucji innowacyjnych, coworkingów, etc.
  • Zarządzający funduszami typu Venture Capital oraz Corporate Venture Capital
  • Innowatorzy, eksperci, zapaleńcy nowych biznesów i aniołowie biznesu

Dlaczego warto?
  • Ekspercka wiedza (merytoryczne wystąpienia, realne i praktyczne "case studies" - historie przygniatających sukcesów i spektakularnych porażek)
  • Przekrojowa ekspertyza (uchwycone różne optyki i konteksty dot. trendów i przyszłości organizacji)
  • Społeczność innowatorów (także online'owa - kliknij i dołącz do niej!)
  • Networking (fachowcy od innowacji, decydenci, influencerzy, przedsiębiorcy i rozpoznawalne osobistości sceny biznesu i innowacji)
  • Brak opłaty za udział: spotkania w ramach projektu "PARP Connect & Scale up" są współfinansowane ze środków publicznych oraz funduszy europejskich

Organizator?
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Przydatne linki?

Spotkanie realizowane jest w ramach projektu Connect & Scale up współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój, oś priorytetowa II pt.: ”Inno_LAB- Centrum analiz i pilotaży nowych instrumentów”.

Rejestrując się na wydarzenie akceptujesz Klazulę Informacyjną: http://bit.ly/klauzula_CaSU
 

Partnerzy

Małopolska Marr Krakowski Park Technologiczny