O EVP teoretycznie wiemy sporo. Ciągle jednak wiele osób ma problem z przełożeniem teorii na praktykę. Świadczą o tym chociażby dane z Raportu Employer Branding w Polsce 2019, z którego wynika, że 50% pracodawców nie ma opracowanego EVP. Tymczasem pracodawca, który chce świadomie kształtować markę organizacji jako pracodawcy, powinien przede wszystkim określić unikalne wartości swojej marki, czyli Employer Value Proposition (EVP).

Gdzie szukać wartości marki? Jak stworzyć unikalne EVP pracodawcy? Z czego powinno się składać?

Zapraszamy na pełen praktycznej wiedzy webinar.

W czasie webinaru dowiesz się:
 
  • Jak przeprowadzić analizę marki pracodawcy z 4 perspektyw.
  • W jaki sposób wybrać atrybuty EVP z różnych grup atrybutów.
  • Z ilu elementów powinno się składać EVP.
  • Jak znaleźć dowody wspierające kluczowe komunikaty marki.
 
Termin: 27 sierpnia 2020, godz. 11:00

Informacja o wydarzeniu i link do rejestracji są dostępne TUTAJ

Speakers

Anna Macnar
CEO @HRM Institute
Doświadczony strateg i ekspert w obszarze employer branding, kształtowania i optymalizacji środowiska pracy, zarządzania talentami i marketingu HR. Konsultant, szkoleniowiec, trener i wykładowca. Autorka publikacji na temat budowania wizerunku pracodawcy, marketingu HR pracodawcy, storytellingu w employer brandingu, pokolenia Y/Millenium czy EVP. Organizatorka konferencji, szkoleń i warsztatów z obszaru zewnętrznego i wewnętrznego wizerunku pracodawcy. Najnowsze dwie publikacje to e-book i narzędziownik o EVP, to: #kursoksiążka EVP bez tajemnic, oraz strategiczna książka dostępna od 10 września EB bez tajemnic. Od wielu lat zajmuje się tematyką wizerunku pracodawcy i komunikacji HR pracodawcy. Współpracuje z wieloma firmami w zakresie tworzenia i wdrażania strategii employer branding.

Źródło: Krajowa Izba Gospodarcza

 

Partnerzy

Małopolska Marr Krakowski Park Technologiczny