O EVP teoretycznie wiemy sporo. Ciągle jednak wiele osób ma problem z przełożeniem teorii na praktykę.
Świadczą o tym chociażby dane z Raportu Employer Branding w Polsce 2019, z którego wynika, że 50% pracodawców nie ma opracowanego EVP. Tymczasem pracodawca, który chce świadomie kształtować markę organizacji jako pracodawcy, powinien przede wszystkim określić unikalne wartości swojej marki, czyli Employer Value Proposition (EVP).
Gdzie szukać wartości marki? Jak stworzyć unikalne EVP pracodawcy? Z czego powinno się składać?
Zapraszamy na pełen praktycznej wiedzy webinar.
W czasie webinaru dowiesz się:
Termin: 27 sierpnia 2020, godz. 11:00
Gdzie szukać wartości marki? Jak stworzyć unikalne EVP pracodawcy? Z czego powinno się składać?
Zapraszamy na pełen praktycznej wiedzy webinar.
W czasie webinaru dowiesz się:
- Jak przeprowadzić analizę marki pracodawcy z 4 perspektyw.
- W jaki sposób wybrać atrybuty EVP z różnych grup atrybutów.
- Z ilu elementów powinno się składać EVP.
- Jak znaleźć dowody wspierające kluczowe komunikaty marki.
Informacja o wydarzeniu i link do rejestracji są dostępne TUTAJ
Speakers
Źródło: Krajowa Izba Gospodarcza