TA STRONA UŻYWA COOKIE. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce prywatności


Akceptuj

Seminarium dla małopolskich firm na temat możliwości wejścia na rynek niemiecki

Seminarium dla małopolskich firm na temat możliwości wejścia na rynek niemiecki

W dniu 11.12.2017 r. w budynku Krakowskiego Parku Technologicznego odbyło się seminarium dla małopolskich firm na temat możliwości wejścia na rynek niemiecki „Potencjał i szanse rozwoju na rynku niemieckim - Hannover Messe, jako narzędzie pozyskania rynku”.

poleć znajomemu

Chciałbyś polecić komuś tę stronę?

Wpisz poniżej jego adres e-mail i poinformuj go o tym!

 
 
Chciałbym polecić Ci artykuł http://businessinmalopolska.pl/aktualnosci/seminarium-dla-maopolskich-firm-na-temat-moliwoci-wejcia-na-rynek-niemiecki-

 

Organizatorem seminarium była Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa, a Województwo Małopolskie było jego partnerem. Honorowy patronat nad wydarzeniem objęło Ministerstwo Rozwoju. Seminarium otworzył dr hab. Stanisław Sorys -Wicemarszałek Województwa Małopolskiego i Marco Siebert-Dyrektor Działu Współpracy Międzynarodowej Deutsche Messe AG, organizatora targów Hannover Messe.

W trakcie seminarium zaprezentowane zostały zagadnienia związane z polsko-niemieckimi stosunkami handlowymi i inwestycyjnymi, niemieckim sektorem przemysłowym, specyfiką targów Hannover Messe, jako hot spotu dla przemysłu 4.0 oraz aspektami prawnym prowadzenia działalności na rynku niemieckim.

Odrębną częścią programu stanowiło omówienie wsparcia aktywności międzynarodowej małopolskich firm na szczeblu regionalnym i ogólnokrajowym. W seminarium wzięło udział 26 przedsiębiorców z 21 firm z Małopolski, reprezentujących głównie branże związane z automatyką przemysłową, produkcją maszyn, a także oprogramowaniem IT i aplikacjami mobilnymi w przemyśle.

Rynek niemiecki stanowi ogromny potencjał dla małopolskich firm rozważających ekspansję zagraniczną, ze względu na stale rozwijającą się gospodarkę oraz bliskość geograficzną. Niemcy ze społeczeństwem liczącym ponad 82 mln konsumentów stanowią znaczący rynek zbytu dla towarów i usług z naszego kraju i znajdują się na pierwszym miejscu wśród partnerów handlowych zarówno Polski, jak i Małopolski.

Program seminarium: tutaj

Opr. Jerzy Fugas, ekspert pro-eksport, COIE, woj. małopolskie